در طراحی داخلی انواع مختلف ساختمان ها قطعا می خواهید چیزی متفاوت و جالب نشان دهید. چگونه یک طراحی داخلی داشته باشیم که بتواند توجه مردم را جلب کند؟ در خانه یا سایر انواع ساختمان ها، داخل ساختمان مهمترین قسمت است که باید به آن توجه داشته باشیم. یکی از سبک‌های معماری داخلی منحصر به فرد و جذاب، سبک اوریگامی است

با الهام از هنر اوریگامی که در ژاپن ایجاد شده است، می توان طراحی داخلی معماری با استفاده از اوریگامی ایجاد کرد. با استفاده از دست سازه های کاغذی ای که با خلاقیت و تخیل بسیار بالا همراه است می توان کاغذ را به اشکال مختلفی همچون حیوانات، هواپیما، کشتی ها و یا اشیا دیگر ساخت .

هنر اوریگامی به مردم برای اجرای معماری داخلی برخی از انواع ساختمان ها، از جمله خانه ها، دفاتر، رستوران ها، و انواع دیگر ساختمان ها الهام بخشیده است.

این هنر باعث ایجاد یک. کار زیبا و شیک می شود. همانطور که در اوریگامی واقعی هم، معماری داخلی با سبک اوریگامی چیزی جدید، جالب و شگفت انگیز به نظر می آید.

هنرمندان اوریگامی یک برگ کاغذ مسطح را به چهره هایی زیبا مانند قوها، پروانه ها و گل ها تبدیل می کنند. چه کسی می دانست که می توان همین کار را با یک ورق فولاد انجام داد؟ طراحان مبلمان با الهام از ظرافت ساده این هنر باستانی، صندلی‌ها، میزها، مبل ها – حتی پرده‌ها، لامپ ها و دیوارهای آویز – فوق العاده زیبا و کاربردی ایجاد می‌کنند که از طبیعت زودگذر مجسمه‌های کاغذ فراتر رفته و آن را به عنصری جدایی ناپذیر در خانه تبدیل می کنند.

صندلی Flux

یک ورق پلاستیک پلی پروپیلن خم می شود و تا می شود و یک صندلی مدرن ایجاد می کند که می تواند به راحتی بزرگسالان متوسط ​​را با وجود وزن کم فقط ۱۱ پوند حمایت کند. صندلی Flux صاف تا می شود و دارای یک دسته داخلی برای حمل و نقل آسان است و مونتاژ آن فقط چند ثانیه طول میکشد. طراحی تمیز و ساده و در عین حال جالب بصری، وزن سبک، سطح قابل پاک شدن و قابلیت انباشته بودن، ظرفیت بالایی را برای هوس کردن کم هزینه به آن می دهد.

flux-chair

میز ۴foldlow

تاشدن یک ورق فولاد ضخیم کار ساده ای نیست، اما این دقیقاً همان کاری است که مهندسان برای ایجاد میز چهار برابر از طراح انگلیسی جورج رایس برای Formtank انجام دادند – با دست، نه کمتر. طرح الهام گرفته از اریگامی ژاپنی برش لیزری از یک ورق فولاد است تا ضایعات را به حداقل برساند. “توسعه ۴foldlow طولانی و گسترده بوده است و به مهندسی دقیق و ریاضیات پیچیده نیاز دارد. نتیجه از نظر بصری پیچیده است، در حالی که با بررسی دقیق‌تر، ساختار شروع به آشکار شدن می‌کند.”

4foldlow-table

مبل تختخواب شو مدرن چرمی ‘Origami’

به نظر می رسد این مبل چرمی سرگرم کننده از Spacify می‌تواند مینیاتوری باشد، ساخته شده از کاغذ تاشو. در واقع این یک مبل تختخواب شو به شکل براق و ساده با صفحه های روکش دار چرمی مثلثی شکل است که در یک سکوی تختخواب مانند نیمکت قرار می گیرد.