دیوید کاوای هنرمندی است که چند سال .پیش نحوه‌ی درست کردن درناهای اوریگامی را یاد گرفته است و از آن زمان تاکنون نحوه‌ی درست کردن این موجودات کاغذی کوچک را ادامه داده است. او حتی در حال تماشای بازی بیسبال که از علایق اصلی او به شمار می آید هم به این کار خود ادامه می‌دهد. دیوید برای ساخت این موجودات کاغذی از دستمال کاغذی یا تکه‌های کاغذ استفاده می‌کند. اخیراً وی سعی کرده است این .موجودات را در کوچک‌ترین اندازه‌هایی که می‌تواند ساخته. و پس از گذاشتن عکس آن‌ها در اینستاگرام  و فرستادن آن‌ها برای. همسرش و اشتراک آن ها از طریق توییتر بسیاری از افراد. متوجه این هنر بدیع شده و طرفداران زیادی پیدا کرد. این موضوع باعث شد که وی بیش از قبل به ساخت چنین موجودات کاغذی ترغیب شود. در ادامه این مطلب عکس هایی از هنر اوریگامی او را به شما نشان خواهیم داد. که وی با استفاده از تکه کاغذهای ۵ در ۵ میلی متر این کار را انجام داده و برای هر یک بیش از ۴۵ دقیقه وقت گذاشته است.

همچنین بخوانید:

با ۱۲ مدل اوریگامی ساده و معروف دنیا آشنا شوید!

 او درباره این اوریگامی‌ها می‌گوید:

مهمترین نکته این است که هنگام قرار دادن چین‌های اولیه بسیار دقیق باشید. حتی چند میلی‌متر عدم دقت می‌تواند به طور چشمگیری بر نتیجه نهایی تأثیر بگذارد. همچنین، به خصوص با دست‌های مرطوب یا عرق‌کرده، زیاد کاغذ را تا نکنید، در غیر این صورت کاغذ نرم می‌شود و چین‌ها واکنش مناسبی نشان نمی‌دهند. من اغلب پس از ایجاد ۱۶ برابر اول، اجازه می‌دهم کاغذ به مدت ۳۰ دقیقه استراحت کرده و خشک شود. گرچه ممکن است طاقت‌فرسا و وقت‌گیر باشد، اما به نظر من این روند مراقبه، چالش برانگیز و فوق‌العاده راضی‌کننده است.

من درخواستی برای فروش درناهای اوریگامی دریافت کرده‌ام و شاید روزی این خواسته ها را داشته باشم، اما هنوز این موضوع را کشف نکرده‌ام. در حال حاضر، من واقعاً از سرگرمی جدیدم لذت می‌برم و خوشحالم که دیگران نیز این کار را انجام می‌دهند.

smallest-crane-origami

منبع: سایت روزیاتو