مودی بگ، کیف انعطاف پذیر و کاربردی
MODIBAG, A Flexibly Usable Bag

کیف ModiBag به لطف هنر اوریگامی به شکل‌ها و طرح‌های گوناگون تبدیل می‌شود

آیا به دنبال کیفی هستید که همه جا به کارتان بیاید؟ می‌خواهیم کیفی را به شما معرفی کنیم که می‌تواند تقریباً به هر شکلی در آید ModiBag کیفی است که با استفاده از قطعات چوبی پوشیده در چرم ساخته شده و با استفاده از هنر اوریگامی و خم کردن و کنار هم قرار دادن این قطعات با آرایش مناسب می‌توان کیف را به شکل‌ها و طرح‌های گوناگون تبدیل کرد.

لیم سانگموک طراح کره‌ای این کیف است که توانسته آن را به گونه‌ای طراحی کند که به شکل‌ها و فرم‌های گوناگون تبدیل شود. این محصول مشابه اریگامی، هنر کاغد و تا است و از ایده بسته‌بندی لباس و ساختمان آجری در اسباب بازی‌های LEGO الهام گرفته است.

ModiBag با استفاده از قطعات چوبی که در چرم پوشیده شده ایجاد می‌شود. کاربر برای ایجاد طرح و شکل کیسه‌ها آزاد است تا بسته به سلیقه و یا سبک خاص خود قطعات را کنار هم قرار داده و شکل مورد نظر خود را به وجود آورد.

هر قطعه بزرگ به چهار قسمت متقارن تقسیم می‌شود. لبه‌های بیرونی دارای روزنه‌های کوچکی است که به کابر امکان می‌دهد بسیار سریع کیف را به شکل دلخواه و موردنظر خود تبدیل کند. کیسه پست‌چی، کیفی که روی شانه قرار می‌گیرد، جعبه‌های بزرگ و کیف‌هایی که بر پشت حمل می‌شوند طرح‌های گوناگونی هستند که همه از یک مربع بوجود می‌آیند.

منبع: سایت exos