جشنواده نقاشی، کودک، محیط زیست، صلح، فوتبال

شرکت در جشنواره نقاشی، کودک، محیط زیست، صلح و فوتبال در برج میلاد تهران

نخستین جشنواره نقاشی کودک با عنوان «کودک، محیط زیست، صلح و فوتبال» با حضور جمع کثیری از کودکان علاقمند به هنر نقاشی در برج میلاد تهران برپا شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن یوزپلنگ ایرانی؛ نخستین جشنواره نقاشی «کودک، محیط زیست، صلح و فوتبال» با حمایت این انجمن و کارگروه حضور یوزپلنگ آسیایی در جام جهانی  ۲۰۱۴ برزیل، جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه به منظور قدردانی از حمایت تیم ملی ایران از یوزپلنگ آسیایی، همچنین تشویق کودکان و دیگراقشارجامعه درجهت ترویج فرهنگ همزیستی مسالمت آمیز با محیط زیست با حضورجمعی نزدیک به هزار کودک علاقمند به هنر نقاشی در برج میلاد تهران برگزار شد.
در این جشنواره یک روزه بصورت نمادین برای هر یک از سی و دو کشور شرکت کننده در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، غرفه‌ای راه اندازی شد و درهریک از این ایستگاه‌ها که اختصاص به گونه درحال انقراض کشورهای شرکت کننده درجام جهانی داشت ضمن وجود اطلاعاتی از این گونه در حال انقراض عکسی نیز از تیم ملی آن کشور جهت آشنایی هرچه بیشترکودکان وجود داشت.

مرکز تخصصی اوریگامی اوریمان با راه اندازی ایستگاه اوریگامی (ساخت گونه های در حال انقراض به وسیله کاغذ) یکی از بخش های هیجان هیجان انگیز و پر مخاطب این جشنواره را شکل داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *