معرفی ۵ اپلیکیشن اوریگامی

اوریگامی یک سرگرمی عالی برای داشتن اوقاتی خوب است. با تا کردن کاغذ به روش مشخص شده، می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید و حتی اعصاب خود را آرام کنید.

برای علاقه مندان به اوریگامی، اپلیکیشن های زیادی وجود دارد تا از هنر اوریگامی لذت ببرند. در این مقاله پنج اپلیکیشن اوریگامی به شما معرفی می کنیم. این اپلیکیشن ها برای افرادی که به خلق اوریگامی علاقه دارند اما زمانی برای یادگیری پیدا نمی کنند مناسب است تا به سرگرمی خود در ساخت اوریگامی نزدیکتر شوند.

۱.Paperama

در اپلیکیشن Paperama می توانید با کمک فرم‌های مجازی آشنایی خود را با اوریگامی آغاز کنید. در اینجا می توانید بسیاری از فیگورهای زیبا، صنایع دستی و دیگر انواع تاشوهای کاغذی را بیابید.

 هر جزئیات منحصر به فرد است و شما می توانید آن را فقط در صورتی تکرار کنید که راهنمای ساختن آن را داشته باشید یا قبلاً آن را بارها ساخته باشید.

پس از ساختن، تمام جزئیات روی صفحه نمایش تبلت یا گوشی شما زنده می شود. شما باید دقیقاً طبق دستورالعمل‌ها، تمام خطوطی را که روی صفحه نمایش شما نمایش داده می شود دنبال کنید.

انجام این کار همیشه آسان نخواهد بود – اما انجام آن ارزش تلاش کردن را دارد. مهمترین چیز این است که از تاهای زیاد استفاده نکنید – در غیر این صورت، شکل مورد نظر شما به سادگی نمی تواند مدل اصلی را نشان دهد. در اپلیکیشن Paperama از جلوه های تاشو واقعی لذت ببرید.

۲.Polysphere

یک سرگرمی پازل مانند برای کسانی است که به زیبایی شناسی اهمیت می دهند.  اپلیکیشن Polysphere مغز شما را آموزش می دهد. انگشت خود را برای چرخاندن پازل بکشید تا زمانی که یک تصویر کامل را ببینید. جزئیات را بچرخانید تا به تصویر تبدیل شوند. تم هایی را که دوست دارید انتخاب کنید، شاهکارهایی خلق کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذاریدو در یک تجربه کاملا جدید از پازل سه بعدی شیرجه بزنید.

این بازی با تنظیم کردن‌های ساده، آثار هنری زیبا، و موسیقی آرامش‌بخش – همه چیزهایی که برای استراحت نیاز دارید بهترین سرگرمی برای داشتن اوقاتی خوب است.

۳. KAMI 2

اپلیکیشن KAMI 2 یک سرگرمی پازلی است که در آن شما باید تمام کاغذها را در هر سطح با کمترین حرکت ممکن به یک رنگ تبدیل کنید.

هر پازل در KAMI 2 از صفحه ای پر از کاغذ در رنگین کمانی از رنگ ها تشکیل شده است که الگوهای پیچیده ای را تشکیل می دهند.  هدف شما این است که به تعداد مورد نیاز تغییرات رنگی ایجاد کنید تا همه چیز به همان رنگ باقی بماند. تنها چالش این بازی این است که، شما فقط تعداد محدودی حرکت دارید.

طبق معمول، سطوح اول در KAMI 2 بسیار ساده هستند، اما هرچه بیشتر و بیشتر جلوتر می‌روید، متوجه می‌شوید که بازی KAMI بسیار پیچیده‌تر از آنچه در ابتدا به نظر می‌رسد است.

از نظر بصری، KAMI 2 یک شگفتی واقعی است. مدل‌های چند ضلعی غول‌پیکر ندارد، اما در عوض، یک پالت رنگی واقعاً فریبنده و زیبایی‌شناسی واقع‌گرایانه دارد.

KAMI 2 یک بازی معمایی است که درک آن آسان است اما تسلط بر آن بسیار سخت است – و تماشای آن نیز دوست‌داشتنی است. این بازی دارای ۱۰۰ سطح که هوش شما را مورد آزمایش قرار می دهد است.

۴. Unfold it

ذهن خود را Unfold (باز) کنید.

اپلیکیشن Unfold it یک سرگرمی فکری است برای افراد علاقه مند به اوریگامی است. این سرگرمی برای آزمایش و تقویت توانایی های آگاهی فضایی شما طراحی شده است. در هر سطح، یک ورق کاغذ به صورت پی در پی تا می شود و به صورت مرحله ای سوراخ می شود. وظیفه شما این است که بعد از آخرین مرحله کاغذ را به صورت ذهنی باز کنید و نشان دهید که نقاط سوراخ شده روی کاغذ تا شده کجاست.

۵. Paper fold

اپلیکیشن Paper Fold یک سرگرمی منطقی است که با استفاده از هنر اوریگامی در آن تکه های کاغذ را با نمایش هدف تا در داخل آن تا می کنید. روی نواحی مختلف کاغذ ضربه بزنید تا آن را تا کنید و در پایان جسم مورد نظر خودتان را بسازید.

سخن آخر:

در این مقاله به معرفی پنج اپلیکیشن اوریگامی پرداختیم. فراموش نکنید که اوریگامی هنر دستی است و انجام دادن آن به صورت فیزیکی بسیار دلنشین‌تر و با ارزش‌تر از حالت مجازی آن میباشد. آیا شما هم همین نظر را دارید؟ نظرات خود را با م به اشتراک بگذارید.